Kızlar oğlum 2,5 tog tulumla uyuyor altından uzun kollu zıbın ve uzun ama ince swet ince pijama altlığı var ama ev gece 15 dereceye düşüyor ne giydirebilirim .Ya da yeterli mi bu ?Ev Baya soğuk yani Yozgat’ta yaşıyoruz .Asla ama asla üstünü örttürmez örttüğüm ama uyanıyor .