Kızlar 4 ay önce sezeryan oldum. Dikiş yerimde sızı şeklinde ağrım hala devam ediyor? Doktor kontrolünde her şey normal dendi ama ağrısı geçmiyor ve dikiş yerimde kızarıklık var hala? Bu durumu yaşayan var mı? O iz geçmiyor mu? İlk doğumum ve gerçekten sinirlerim bozuldu artık. Ağrıdan uyuyamadım lütfen fikir verin.