Öncelikle olan varsa çok geçmiş olsun. Viral enfeksiyon yüzünden üç gün yüksek ateş ti bugün düşük ateş ile devam ediyor 35, kadar düştü 😓 uyuyamıyorum bende iki gündür uykusuzm aman tekrar çıkarsa diye dün uyumadım bugün de düşerse diye korkuyorum uyuyamadım ama çok yorgun ve uykusuzum 😪 biran önce iyi olalım 🙏🏼