Arkadaşlar oğlum 20 aylık oldu yemek yemiyor sabah 9 gibi kahvaltı yapıyor ama az düzeyde öğlen kesinlikle yemek yemiyor akşam da zorla yediriyorum 3 4 kaşık çorba içerse ana yemeklerden 2 3 kaşık anca yiyor. Gece yatarken süt veriyorum onu iciyor sadece. Ne yapmam lazım 2 yaş sendromu mu bu yardım edin 🥲🙏🏻😏