11102022 Hanımlar iyi geceler. Oğlum 13 aylık son bir haftadır gecenin belli saatlerinde kalkiyor ve çığlık atarak agliyor. Yani ağlama normal bir ağlama değil biri duysa kesinlikle çocuğu dövüyorum falan sanacak Bu durumu yaşayan var mı
Silacnr011 11102022 aynısı bizde de oldu ayrı odada yatıyor acaba ondan mı dedik yanıma aldım gene aynıydı 2 hafta sürdü bu döndü her gece 2 4 arası çığlık la ağlama kolay kolay susmuyodu çok şükür düzeldi şimdi az daha sabret geçer bu dönem hemen hemen her çocukta olan sorun
Asyaaa1 fadikada 1 yaşındayken bizde de oldu da. Çocuk psikiyatriye gittik doktor güldü 1 yaşındaki çocukta olmaz gece terörü dedi. Ama o dönem oluyor çocuklarda galiba
Asli_feyza 11102022 pencere açıp biraz hava aldırın uyandırmaya çalışmayın muhtemelen sabah hatırlamaz bile gece ağladığını zamanla kendiliğinden geçecektir
11102022 Çok teşekkür ediyorum bir sebebi de yok karni tok altı temiz emziriyorum memeyi bırakıp ağlamaya başlıyor