İyi akşamlar..bebeğim doğduğundan bu yana süt içtikten sonra kafasını tutamama, gözleri yarı açık kapalı, derin nefes alma gibi bikaç dk süren kendinden geçme durumu yaşıyordu.süt sarhoşuğu olduğunu düşündüm..şimdi 1,5 yaşındayız ve gece uykusunda bunu yapıyor..derin nefes alıp veriyor en sonunda ağlayıp uyanıyor yada uyanmıyor.süt sarhoşuluğu denen durum hala devam eder mi.doktora gitmeyi düşünüyorum..sizin tecrübeleriniz neler