Tontikmom Kızım grip geçirdi ilk iki gün yüksek ateş vardı şimdi yerini düşük ateş alıyor kulaktan ölçüyorum 35. 35.6 vs çıkıyor 36 olmuyor geceleri sebebi nedir ? Bu durumu yaşayan varmı 2,5 yaşında ev derecesi 21.ateşi çıkıyor diye.
Balin_annesi Tontikmom üşüyor mu yoksa alet mi bozuk anlamadim Bi vücudunu kontrol edin soğuksa tekrar ateşi cikabilir
Tontikmom Balin_annesi alet bozuk değil benimki 36,7 çıkıyor. Şimdi üzerini biraz kalın örtü örttüm alını ısınmaya başladı. Korktum açıkçası hiç 35. Olmadı
Balin_annesi Tontikmom üsuyordur muhtemelen vucut ısısı düşmüş çünkü ellerine ayaklarına bakın sogukmu
Tontikmom Balin_annesi elleri ılık ama sıcak değil o kadar sıkı sardım ki terler insan yani.. yeni yeni yükselmeye başladı 35,7 görünüyor
Tontikmom Balin_annesi bir kişi yazmış yüksek ateş düşürücü ilaçlara maruz kaldığı için bünye yapıyormuş eğer doğruysa yarın azaltcam