hnnl Prenses Doğum yaptım 16 bine 2 ay önce devlette yoktur 😂ancak azarlayıp millette tramva bırakıyorlarmış
Ozlem35erdemir hnnl ben özelde doğurmasaydım bana travma bırakacaklardı 4250bebek çatı dar normal doğuma zorlayacaktı doktor
hnnl Ozlem35erdemir evet canım ben gerçekten özellikle gebelik ve doğum konusunda özel tercihim 3 çocuğumda da muayene olsun doğum hepsini orda yaptım 3 tane kesiksiz dikişsiz oldu oğlum 3750 idi kesiksiz dikişsiz doğdu kanala ters girmiş bide düşün yani o kadar uğraştı doktorum
bloggeranne Zuleyhadere fiyat hakkında bilgim yok ama boluda kuzenim var demişti suda doğum yapmak istiyorsan diye ama ben darıca da doğurdum devlette ve mükemmel ilgilendiler normal doğurdum
Zuleyhadere bloggeranne bende ilk dogumumu devlette normal yaptım güzeldi yeni hastane birde güzel yapmışlar sancınıda dogumuda aynı odada yapıyorsun çoçuguda hemen yanına koyuyorlar güzel ilgilendiker
Birminikaslan Zuleyhadere e bana da demişlerdi nasıl rahat edeceksen öyle doğur diye hatta eşime şişme havuz aldirdilar bu çocuk gelmiyor suda yapsın diye amma benim oğlan klasik çocuk yine çatala çıkıp yapmıştım yani imkan tanıyorlar
Cocolingo Zuleyhadere yeni yapılan şehir hastanelerinde olabilir ama net bilgim yok, özel hastanelerin bile çoğunda olmayınca devlette böyle bir imkan olmasına şaşırdım ne güzel.
Zuleyhadere Cocolingo evet Erzuruma yeni yaıldı şehir hastanesi suda dogum için özel odalar bile yapmışlar