Bebegim 6 ay 22 günlük, deliksiz uyumayı gectim bu aya kadar oh be bugün iyi uyudugu dedigim 3 gün oldu. Ondada 2 saatte bir uyandı. Sürekli emse, emdiginde yerine koysam aglıyor, bazen 10 dk da bir uyanıyor falan. Gercekten uyanmayan cocuklar nasıl uyanmıyor. Bi de bnmkinin alerjisi var ondan dolayo cok gazlı geceleri zaten normal bi uyanıs da degil sürekli aglayarak uyanıyorz. Uyanmayan cocıkların annesi ne kadar sanslı