AnnaGloria bizde kiloda hep problem yaşadık başlarda çok kafama takıyordum ama saldım artık ek gıdaya geçince de pek birşey farketmedi etrafimda kaşık maması kullan diyenler oluyor ama sırf kilo alsın diye sağlıksız birseyi kullanmak istemiyorum içim rahat değil ya sağlığına bir zarar verirse diye düşündük hep. Çevre baskısına hiç kulak asmayın,dili olan boş konuşuyor sağlıklıysa hiç üzülmeyin.