kamer21 Selam kızlar bebeğim 2 aylık asla kundak, çorap ve ellik giymiyor giydirince çıkartana kadar ağlıyor önümüz kış. Ev sıcak kombi yanıyor banyosunda ısıtıcı da takıyorum ama genede eli ayağı soğuk. Sizde de böyle mi? Ne yapılabilir şaştım kaldım.
DiyetteyimYiyemem kamer21 önemli olan göğsü ve sırtı. o kısımlar sıcaksa üşümez ama çorap mutlaka giymeli patikli altlardan giydirebilirsiniz
mirayx kamer21 Elinin ayağının soğuk olması üşüdüğü anlamına gelmiyormuş göğsü ve ensesi sıcaksa üşümüyordur. Kan dolaşımı en son ellere ve ayaklara ulaştığı için soğuk olması normalmiş
Prensesin_Annesi_ kamer21 Ellerini emiyosa ondan sopuk geliyo olabilir size benim bebeğimde de aynı ayaklarını sıcak tutmaya calısın ayaklarından üşütürse sancı ypar
Busranur05 kamer21 kilotlu çorap giydirmeyi denediniz mi benim bebeğim 6 aylık asla çorap tutmaz çeker çıkarır ayakları buz gbi
kamer21 DiyetteyimYiyemem patikli alt giyiyor ama genede sanırım tam kalın gelmiyor gibime geliyor içinden giydirsem sürte sürte çıkarıyor dışındanda ağlıyor
kamer21 Prensesin_Annesi_ gaz sancımız yok denecek kadar az şükür bende ondan korkuyorum biz bile hastalığı ayaktan alıyoruz
Barok kamer21 bebekler bıngıldak kısmından üşütürlermiş oyüzden başını korumak lazım.dogdu dogalı ben hiç eldiven takmadım elleri ve ayakları zaten soguk olur ama ayağında hep çorap olur.
kamer21 Barok bende takmadım ilk zamanlar ellerini keşfetsin dokunsun diye. Prematüre bebek küvezde bez dışında hiç birşey yoktu oradaki rahatlığa çok fazla alışkın. Ne zaman bez açsam dünyada ondan rahatı yok. Kundak nedir bilmez çok deniyorum ama durmuyor dursada elleri mutlaka çıkacak