19 aylık bebeğim 8 de akşam uykusunu uyutuyorum doğduğundan beri ama son bikaç aydır hep aynı saatte bu saatlerde uyanıyor :( Her gece dakka şaşmıyor resmen. Fikri olan var mı? Mamayı kesemedim gece 12 ye doğru da mızmızlanıyor mama içiriyorum. Bu saattede 1 gibi gece uyanıyo :( Yaşayan fikri olan varmı?