Bu akşam dyson v10 Absolute+ modelini aldım. Ama Instagram’da dysonın sayfasında ki müşteri hizmetleri şikayetlerini görünce iptal etmeye karar verdim öncelikle böyle bir hakkım varmı bilen biri var mı burada? Yoksa gelince iadeye mi yollamam gerekiyor? Müşteir hizmetleriyle veya ürünlerle alakalı sorun yaşadınız mı. Orada girin bakın hatta sizlerde herkes şikayetçi herkes almayın diyor öyle mi gerçekten. Az para da değil eğer müşteir hizmetleri ve servis sorunluysa iade ederim muhtemelen