Xcgdm Merhaba sevgili anneler 9 aylık bebeğim var ve son zamanlarda bebeğimi ne zaman öpüp koklamak istesem kendini benden geri çektiğini veya beni ittiğini farkettim kucağıma aldığımda bile hemen yönünü çeviriyor şu zamana kadar yenidoğan dönemi hariç başını göğsüme koyduğunu bilmem sadece emzirirken hareketsiz süt içer onun dışında benim ile temas kurmak istemiyor ve bunu farkettikçe üzülmeye başladım bunu yaşayan anneler var mı..
Emineec Xcgdm kasıtlı olarak yaptığını düşünmüyorum oyun haline getırmıs olabılır. Ornegın benim kızım kaç aylıktı hatırlamıyorum ama başını cevırdıgını dönemlerde dıyelım sağdan bakıyorsun o ınadına sola cevırırdi kafasını oyun yapardı ınadına bakmazdı senın baktığın yöne
Nononame Xcgdm Ben her bez degisiminde burnumla gobegini gidikliyorum gulmekten hickirik tutuyor, sizin de böyle anlarınız var mı? Size gülüyor mu yani?
Elmsnghn Xcgdm cok fazla üstüne düşmeyin eger oyun saniyorsa sizin dikkatinizi cekmek icin daha cok yapacaktır. Oğlum da mesela ilk disleri çıktığında acayip dişlerini gicirdatirdi. Babasinin ici giderdi dişleri kamasir tepki verirdi oglum inadina daha cok yapardi. Simdi kac ay oldu benim yanimda asla yapmaz babasinin yaninda arasira dikkat cekmek icin gıcırdatir 🤣🤣
Emineec Xcgdm gececegını düşünüyorum bu bır süreç diye düşünüyorum siz ustelemeyın ki buna takılı kalmasın
simseklivekalpli Xcgdm yapısal olarak soğuk bir bebektir o zaman. Takılmayın herkesin fıtratı farklı sonucta
Biz3kisiyiz_ Xcgdm benim kızım da öyle asla kendini sevdirmezdi ellerinden ayaklarından falan öperim 🙈 kucağımıza alırız iterdi bizi dışarda görürdüm herkes çocuğunu kucağına almış sarılır şekilde yürürdü çok özenirdim 😂 şuan 17 aylık olacak doya doya yeni seviyorum desem yeridir hemen al beni kucağına diye kollarını açar gelir gel sarılalım derim koşar gelir öper sarılır 😍
Defneipekmom 8 aylık olacak kızım,en başından beri öyleyiz.Ben de bu duruma çok üzülüyorum.Sarıldığımda ittirir,ağlar veya saçımı çeker..