Oğlum 18 aylık . Benimle aynı odada uyuyor. Doğunca küçük bir beşik almıştım. Onu bizim odaya kurdum. Çocuğumun odasına büyüyen beşik aldım. Çocuğumu odasında tek uyutamıyorum aklım kalıyor benimle olsun istiyorum. Ama beşiğine sığmıyor. Güzel kullanışlı hafif bir beşik alacağım . Kullanıp memnun kaldığınız ürünleri paylaşır mısınız .