papatya_17 Kızlar oğlum 37 günlük oldu ama beşikte asla yatmiyor park yatak almıştık nerdeyse doğduğu günden beri pusette uyuyor bebek arasinda yani küçük sallanan besiklerden alsam onda uyur mu acaba ya da önerenileceginiz bişey var mı
Balyanaakannesiii papatya_17 canım puset ana kucağı gibi seyler devamlı yatması icin değil gün içinde kısa süreli kullanım amaçlı omurga gelisimi icin düz zemine yatırmanız lazım reflü yatağı edinmen lazım o sekilde daha sağlıklı olur
adaatuna papatya_17 ilk günden beri mi yatmıyor keşke alıştırsaydınız :( Her uykusunda kendi park yatağında yatıyor
purpleblue papatya_17 reflü yatağı ya da yataş juno alın. Puset uzun süreli yatması içşn sağlıklı değil
papatya_17 Balyanaakannesiii düz yerde asla yatmiyor ne yaptıysak sürekli ağlıyor canım ne yapacağımı inan ben de bilmiyorum
Balyanaakannesiii papatya_17 henüz cok kücük alışır merak etmeyin uyutma asamasında yan yatırıp poposuna pis pis pat pat yapabilirsiniz daha sonrasında uyuduğunda sırt üstü cevrirsiniz