Ballibademin_21 Adetimin 5.günü olmasi lazimdi fakat olmadim kantesti verdim negatif idrar testide yaptim evde negatif ilk defa böyle bisey yasiyorum hani hamilelik belirtulerimde yoktu zaten içim rahat etsin diye verdim testi ama neden adet olmadim ki
Huma_kus34 Ballibademin_21 streten hava değişimlerinden ötürü boyle şeyler olabılıyo maydonoz suyu kayntıp içebilirsin veya kekik suyu
Papatya-kzm Ballibademin_21 doğum yapalı ne kadar zaman oldu benim 8 ay olacak ama düzensizleşti 1 ay oluyorum 3-4 ay olmuyorum bir olunca da 10-15 günü buluyor doğumdan önce hep düzenliydi
Ballibademin_21 Papatya-kzm adetim düzenli tabi 2.dogum oldugundan ilk zamanlar döngü süresi adet süresi değisiyordu ama düzelmisti