Bizimde böyleydi korkulacak birşey değil genellikle kvitamini iğnesi yapıyorlar ve kibrit ucu gibi bişeyle orayı yakıyor ama yakmak dediğim oraya sürüyor ve acı veren birşey değil bizde hatta tam kapanmadı diye iki kere yakmıştı doktorumuz ama ertelemeden hemen gidin