Fatma22 Ayminaa yeni farkettm yazdginizi . Merhabalar nasilsinz. Nasil teshis konuldu .ne durumdasin . Biraz bahsetme sansinz var mi
Ayminaa Fatma22 1.5 yasinda bebegimde burun kanamaları oluşmaya basladi bu ilerleyen zamanlarda artınca doktora götürme gereksinimi duydum ve doktora gittik kan tahlili filan aldilar o şekilde tipini filan arastirmadilar inişli çıkışlı oldugu için daha 3 yasindayiz herhangi bir ilaç tedavisi de uygulamadilar 3 ayda bir takipteyiz
Arzum35 Bende evde varım tip1 hastasıyım çok şükür kanamaların yok sadece morarmalarim var vücutta hayatımı etkileyecek düzeyde değil tabiki ama yine de doğum öncesi diş çekimi ameliyat vs durumlarında kontrol oluyorum kullandığım bir ilaç yok
Ayminaa Arzum35 tipini neye göre araştırma gereksinimi duyuyorlar bize tiple alakalı bisey demediler henüz 3 yasindayiz ama siz kaç yasindasiniz ve tipi nasıl ogreniliyor
Fatma22 Ayminaa aa bebekte mi . Sasrdim dogrusu . Bnm kndimde degerlerim yuksekti de o yuzdn sormustm. En azindn erkn teshis edilmis ona gore dikkat edersinz
Ayminaa Fatma22 yani aynen erken teşhis önemli tabi siz nasıl farkettiniz doğum yaptinizmi problem yasadinizmi yani benim en korktugum noktalar regl ve doğum filan
Fatma22 Ayminaa sebebsz vucudumda morluklar olusuyordu o sekilde arastrma hastanesine gittik. Oyle . Ilac fln kullanmiym. Stres yapma dedi dr . Bide dikkat et carpma dedi. Bide yilda bi kontorl
Fatma22 Ayminaa dogumdan once bi ay az bi y cok oluyodu. Yani normal derecede. Dogumdn sonra yine ayni ama bityo dyorum lohusalik konamasi gibi birden birden bi kansma oluoyo icim cekiliyo gibi.