kızlar bebeğim 4 aylık kucağıma aldığımda kendime doğru çevirdiğimde kafasını çok güzel tutuyor ancak öne doğru çevirdiğimde tutamıyor bir şey gösterdiğimde kaldırıyor kafasını ama kaldırmak istemiyor. tummy time da da çok güzel kaldırıyor döndürüyor falan ama iş öne gelince inatla kaldırmıyor. kendini yana doğru döndürüyor ama yuvarlanmıyor, sürekli oturmak istiyor kendini kaldırmaya çalışıyor kısa sürelerle oturtuyorum, hop hop yaptığımda ayaklarını yere basmıyor ama yatarken karnıma tekmeler yağdırıyor falan bilmiyorum sürekli düşünüyorum annem ve babam kuruntu yaptığımı söylüyor iri ve uzun olduğu için biraz zor yapabildiğini söylüyor ama endişeleniyorum nedense aynı durumu yaşayanlar var mı bu ayda?