Kızlar bebeğim 19 günlük, 1 saat önce boğuldu yanında oturuyordum kucağıma aldım emzirmek için kusmuk varmış ağzında herhalde görmedim kaldırınca geri mi yuttu genize kaçtı sanırsam boğuldu ama 10 saniye felan kızardı baya kurtardım onu ama o ara ben tekim ve korkuyorum bu boğulma işinden ara ara oluo biri ölünce destek oluo korkmuyorm ağladım baya bağırdım eşim geldi hemen işden Allah’tan işi yakın eve sakinlestik felan, baya sonra arkadaşım geldi onla ağladım baya sağolsun uykusuzdm uyuttu az uyudum ben şimdi daha iyiim ama çok korkuyorum her zaman yanımda biri olamaz bunu onelemekicin napabilirim veya normal mi sizin bebekler böyle mi yan yatıyorum onu hep , ve bireey soracağım yan yaptırınca gece kussa bile boğulmaz dimi onu kollamaktan 1 haftadır uyumuyorum günde en fazla 4 saat uyuyorum oda uyuyabilireem korkuyorum boğulur diye 🥹🥹🥹