CihangirAslan0 Kızlar nasıl yapıyosunuz ben deniyorum ama bir türlü istedğim gibi olmuyo sert oluyo bide tavayı yağlıyomusunuz
Selimikomom CihangirAslan0 yumurta,tam buğday unu,yoğurt,elma rendesi,kabartma tozu zeytinyağı tarçın ve çok az pekmez(pişirilmesi iyi değil) ama tadı yavan olduğu için pekmezle tatlandırıyorum yumuşacık oluyor
gurturk CihangirAslan0 ana malzemeleri yumurta sarısı, yoğurt ve tam buğday unu. Bunun içine istediğiniz gibi keçiboynuzu unu, elma, muz vs o size kalmış. Tavaya zeytinyağı döküyorum yaptığım oankek karışımı kek kıvamı gibi oluyor ve tabaya döküyorum pişiriyorum hooop afiyet olsun :)
Njlsrn Yumuşak olması için çay kaşığının ucu ile karbonat katman gerekiyor yumuşacık oluyor o şekilde
Calskananne Önce tavayı yüksek ateşte ısıtın sonra ısıyı azaltıp yavaş yavaş pisirinn bence öyle yumuşak oluyor 😍 bugün yoğurt,yumurta,tam buğday unu , keçiboynuzu unu ve muz kullandım bir de karbonat oğlum sevdi 🩵