Oglusum5357 Allah yardımcınız olsun inşallah. Benim oğlumda yumurta ve badem alerjisi çıktı. Şuan 5 buçuk aylık. 3 aylıkken biz de meme reddi yaşadık . Emmedi, emmeyince açlıktan sürekli ağladı. Acillerde buluyorduk kendimizi. Derdimi anlatıyordum doktora gaz deyip gonderiyordu. Biz meme reddi yaşamıştık ama başka belirtilerimiz de vardı. Yani tek başına meme reddi alerji olacağını sanmıyorum .