Meltem1 benim kızım geceyi 2de başlıyor sanıyor 😂gece 2de uykuya dalıyor emiyo uyuyo hemen sabah 6da uyanıyo dün 1bucukta emdi sabah 7de uyandı bende endişeleniyorum ama doktor uyandırma dedi diye uyandırmıyorum bakalım bu ay kontrolde kilosu normal çıkarsa sanırım böyle devam edecek