momcan valla oğlum 4 yaşına girdi. Biz deliksiz uykuyu 3-4 aydır yaşıyoruz ilk defa. Her gece 3 kere 5 kere uyanıyordu ağlayarak. Ben birkaç ayda bir vitamin, iştah açıcı vs şuruplardan veriyordum, şurup şişesi bitti ve aynı gün kayınvalidem bir muska verdi yastığının altına koyulan.. sonra ilk geceden itibaren deliksiz uyumaya başladı. Yani şuruptan mı duadan mı gerçekten bilemiyorum. Bir de doktora gitmiştik önceden şurupları vermeyin ağır geliyor onlar demişti valla anlayamadım