Sgnnn Kızlar bebeğimin gazı çok ağır kokuyor. Bigaia ve nurse harvey kullanıyor. Bunlardan dolayı mı yoksa bağırsaklarında mı sorun var bilmiyorum. Gazının kokusu neredeyse yetişkşn insan gibi
kamer21 Sgnnn kızım 2 aylık olacak haftaya hala gazı kaka yapmış gibi kokar bazen kaka yaptı diye bezini açarım birşey olmaz 😄😄 zehirledin bizi diye güleriz hatta eşimle. Üşüttüğü de yok hastalığı da yok şükür mama yiyor ondan olabilir
Tuche89 Üşütünce yada mikrop varsa ağır kokar demişti bana doktor. Sağlık ocağı yakında ise doktora bi gidip sorun derim😊