Asansörsüz 3. Kattayım ama bunda bile çok zorlanıyorum bebek arabasını merdiven bosluguna bırakıyoruz bebegim agırlastı in çık yoruyor kucakta. Hele alısverislerde mahvoluyoruz bebekle. Bence zor ya neyseki yıkılacak kurtulucaz tercih etmezdim suan burda oturmamın sebebi de aile binasındayız az kira veriyoruz bide tayinciyiz diye idare ediyoruz ama cıkıcaz bikac ay sonra mütahite gidiyo daha da tercih etmem