Kızım emzik emmedi hep emerek uyudu. Daha sonraları memede zor olduğundan ayağımda sallamaya başladım. 1 yaşını geçiyordu. Ondan sonr 2 yaşına gelmeden memeyi biraktirdigimda ayakta sallamaya başladım mecbur. Daha sonra sırf uyumamak ixin ayağıma yatmak istemedi bende yatağına yatırıp pış pış yaparak uyuttum. Şuan 3 yaş 4 aylik ve yatırıp yanına uzanıyorum kendi uyuyo. Ben daha çok çocuğuma göre hareket ettim o nasıl uyumak istiyorsa öyle uyuttum. Sadece memeyi biraktirinca mecbur ayakta sallamaya alistirdim. Gerisini hep kendi nasıl istediyse öyle oldu.