4 ay 15 günlük kızım var 31+5de doğdu normal bebeklere göre mi gelişimi olması lazım insanlar bişey diyor üzülüyorum. Mesela şu an dönmesi lazımmış dönmüyor eliyle bişeyleri tutamıyor oturması lazımmış destekli mesela kızım gülüyor beni tanıyor göz takibi yapıyor kafasını dik tutuyor sizin bebekleriniz neyi ne zaman yaptı düzeltilmiş haftasına göre mi yapıyor yoksa doğum haftasına göre mi bakmam lazım
Bi de yoğun bakımda sürekli bi tarafa yatırmaktan düz olmuş bi tarafı ne yaptıysam düzelmedi sürekli sırt üstüne dönüyor bi şekilde ne yapmalıyım.