hazalrojhat 1 aylık bebeğim göz rop muayenesi yapmam gerekiyor nasıl yapılır yaptıran var mı, çok mu gerekli, bebeğim çok acı çekecek kıyamıyorum ne yapacam bilmiyorum
Azra2022 hazalrojhat biz iki kez yaptırdık her gittiğimizde babasını içeri sokardım çünkü ben kağıda ağlardım kızımın o ağlayıp çığlık atmasına içim parçalanırdı Allah yardımcınız olsun
balkopuk hazalrojhat çok gerekli hele ki prametu bebeklerde sız suan yaptırmazsanız Allah korusun bu sorun olursa geç tedavi olursa ne yapacaksınız ömür boyu acısını çekecek biz yaptırdık bebek acı cekmıyor sadece gozlerını kısamadıgı ıcın ağlıyor evet biraz fazla ağlıyor ama olsun sağlığı ıcın sızde çok dusunmeyın ve ıcerıye gırmeyın çok sürmüyor 10 dk en fazla geçmiş olsun
Maviim hazalrojhat Gerekli çünkü o hastalık varsa geri dönülmez yollara girersiniz. Biz yaptırdık kimseyi almıyorlardı içeri. Başta damla damlatıyorlar uyuşsun diye 10 dk bekletiyor damla damlatılırken yanındaydık ama muayene kısmına içeri almadı ağladı kızım duydum sesini ama çıktığında sustu hemen
Azra2022 hazalrojhat Azra2022 Yanlış hatırlamıyorsam 1 ayı doldurdu öyle götürdük ama bunun için net bişey söyleyemiyorum prematüre olduğu için damarları gelişmemiş diye bi kez daha istediler normalde bir kere gelmeniz yeterdi demişlerdi
NidaKamali Benim kızım prematüreydi 2-3 kez gittik biraz sıkıntı çıkmıştı Gittiğiniz hastneye bağlı bizim gittiğimiz hastane ebeveyn almıyo muayene sırasında damlalar falan derken yarım saati geçiyor işlem 2 damla sıkıyolar 2 damla arası 10-15 dk bekliyorsun muayene de 10 dakika sürüyor fazla tok olmaması gerekiyor muayene esnasında kusma tıkanma ihtimaline karşı muayeneden sonra gözünde kan oturması olabilir 1 haftada geçiyor
Snurr00 40 günlükken gittik bi damla damlatıp göz bebeğini büyütüyorlar ağlamıyor bile yakmıyor damla. Sonrasında odaya aldılar anne yada baba almadılar ben eğitim araştırmada yaptırmıştım . Göz kapaklarını bi cihazla açıyorlar mercekle bakıyorlar bu kadar zaten saniyelik bir işlem kendinizi hiç korkutmayın bu çok gerekli bir işlem . Bizim sonucumuz temiz çıktı 1 yaşında tekrar getir kontrol edelim dediler . Bebeğim prematüre değildi sadece kilosu çok az eksik doğdu ona rağmen riske atmadım
Snurr00 Bebekler korktuğu için ağlıyor siz de göz kapağını açmaya çalışsanız ağlar zaten öyle düşünün
hazalrojhat Maviim yaptık biz çok şükür oda geçti gitti ama çok korkmuştum psikolojikti benim biraz günlerce uyuyamadım bebeğim çok acı çekecek diye , iyikide götürdüm yaptırdım çok şükür bişey çıkmadı . Damlalardan sonra içeri götürdüler orda yaptılar yanına almadılar bizi