Beyzats Arkadaşlar 1 yaşındaki bebeğim pişik oldu geçmiyor ne yapsam canı aciyor kuzumun etkili sonuç almış arkadaşlar ne olur öneri yazın
Beraninannesii Beyzats Eczaneden hamazinc almanızı tavsiye ederim birde bulabilirseniz kantoron yağı 🤗 geçmiş olsun 🌸
Leylasmsk Bende de aynı hamezinc bepanthol artı sarı kantaron yağı sürüyorum dönüşümlü geçmiyor üst dişlerden dolayı ishal yanık gibi pişik
bebekandmom Beyzats arko kremi deneyin benim bebeğim biraz kilolu o yüzden boyun kısmı katlanmaktan çok kötü pişik olmuştu 2 gün sürdüm düzeldi
Mervecnr Beyzats bende de aynı doğdu doğalı ilk defa pişik oldu.Yazın bile böyle olmadı hiç. Şimdi olması da anormal geldi bana . 7 aylık bepanthol bizde işe yaramıyo sudocrem de yaramıyo poff şu travazol denicem
Beyzats Mervecnr Blzlm ki mantara döndü Doktora glttlk Allah razi olsun o kadar lyl ilgilendiki Pişik olan herkese söyleyin dedi çinko damla kullansinlar dedi Katoron yağı sürsünler dedi
Kerem_k1 Beyzats evde margarin varsa sürün bir güne geçirir. Eskilerin kullandığı bir yöntem ve aylarca oğluma hep sana yağ sürdüm hemen geçirdi. Krem olarakta penaten öneririm.
Mervecnr Beyzats ya işte bizde geçmeyen pişik değil kızarıklık ona da dr gıda alerjisi var dedi ağustostan beri kızarık
Bal_arisi_ Beyzats biraz geç oldu ama travazol kremi var eczaneden yazdirabilirsin birgunde geçti benim kızımda öyleydi aylarca geçmiyordu pisigi travazol yazdı doktorum hemen geçti geçmiş olsun.
Mdorukkk Beyzats hametan ve bepantplü dönüşümlü kullan ve eskinin Arko kremi var tüplü C yazıyor üzerinde o efsane
yorgunanne__ Beyzats ya benim bebeğimde 8 ay 22 günlük krem sürüyorum geçiyo 2 gün sonra yine pişik oluyo bezini de sık sık değiştiririm kaka yaptı mı hemen alırım altını. Alerji olabilir mi ya doktora da gidicem ama acı çekiyo resmen altına dokunurken
Dkayki Nokta nokta kırmızılıklar da eşlik ediyorsa mutlaka trosyd kremi deneyin bize doktor yazmıştı meğer annem bebekliğimde de geçmeyen pişiğime çare olarak bunu kullanmış