Merhaba anneler normalde bugünlerde regl olmam gerekirken olmadım hiç bir belirtisi yok normalde diğer aylarimda hep belirti olurdu ve bugün aşırı bide bulantısı ve halsizlik hissediyordum ve hamilelikten şüphelendim test yaptım ama çıkmadı eskilerin bir yöntemini uyguladım idrara çamaşır suyu koyma gibi köpürdü ve bu hamileliğe işaret hatta ben ilk çocuğumu böyle öğrenmiştim oda testte çıkmadı çamaşır suyunda çıkmıştı sizler böyle şeylerle karşılaştınız mi ??????