yagizaliiii cok acidigini biliyorum ama genelde her bebek bunu dis doneminde yapar. Siz bagirmadan tepki vermeden sabit ve sert bir sesle hayir isirmiyoruz diyerek emzirmeyi sonlandirin. Bunu bir sure bu sekilde tekrar edin zmanala memeden uzaklastigindan yapmamayo ogrenicektir biraz sabir ve sakin kalmaya calisin anlamaz vs demeyin cok guzel anliyorlar herseyi