karahann kesinlikle vermeyin aşıdan önce ben özellikle doktoruna sordum çok büyük yanlış ateş yapmayabilir ayrıca ateş yapsa bile fazla yükselmezse yine vermemelisin aşının etkisinide azaltirsin demişti bütün aşılarında da ateş oldu bizde ama baktım yükselmeye başlıyor o zaman verdim