Merhabalar aynı sorunu yaşadım. Hastaneye gittim, doktor buraya gelecegine kebapciya git et ye sütün gelsin dedi güldü gonderdi :) Meğer bebeğim açmış. Yenidoğan olduğu için sütüm yetmemiş. Hemen bir 30cc mama verin destekleyin, sütünüz artınca biraktirirsiniz.