acemiann ben kışın doğum yaptım 20 dereceleri gördü bayağı soğuktu hava ne kadar açsam da ısınmadı duştan sonra elektrikli ısıtıcı açardım genelde herhangi bir sorun olmadı şimdi 9 aylık ev 21-22 derece hala açmadım doğal gazı bayağı hareketlendi zaten terliyor bile