Bebeğim 1 aylık doktorum motiflör gaz damlası verdi her gün 5 damla çevrem her gün verme bağırsaklad ona alışır diyor bebeğim öyle aşırı gazlı kolik değil arada gazımız oluyor sizce ne yapmalıyım öyle damlalar bağımlılık yaparmı yoksa kullanmalımıyım