Beyicee1 Kızlar bebelac gecmek istiyırum sms kullanıyordum ama malum fıyatlar bebelacla gold arasındakı fark nedir memnunmusunuz
Buglem_ Beyicee1 bizde bebelac gold kullanıyoruz herhangi bir sorun olmadi kilo alımı gayet güzel gaz falan herhangi bi yan etkisi de olmadı
Unicorn67 Beyicee1 Bebelac Gold kullanıyorum doktor evolvia ile başlattı ama bebeğimde gaz yaptı daha sonra Bebelac dedi ve ben biraz araştırdım herkes goldun gaz yapmadığını yazmıştı bende denedim ve gerçekten gaz yapmiyor yani memnunuz
gamzeomur1 Beyicee1 bebelac klasıc kullanıyor um, daha yenilerse gold denedim 400 gr lık kabızlık çektik oğlum ve sevmedi memeye döndük geri bu sayede ☺
Ahhannelik Beyicee1 Bebelac Gold kabızlık yaptı kızımda ama Bebelac yapmadı aylardır onu kullaniyoruz memnunuz kilo alımıda iyi kızımın