smsmsm GizemElf paket çok yer kaplayacağı için kargo fiyatı ne olur bilmiyorum yarın eşimle konuşup size dönerim 🙂
esmaisik Hepsiburada ve e bebek de da fiyatı kampanyayla 115 tl ye geliyor daha uygun bi fiyat koymalısınız ki kargo göze gelmesin
H_S_FS smsmsm canım gel 5 numara kullanacak değilsin ya 6 ya da illaki geçiceksin niye satıyon kenarda dursun
smsmsm H_S_FS bikaç tane değil ki 30dan fzla paket var nası bi stok yaptıysak boşa alınmış. Bi kısmını bırakacam zaten 23 aylığız 5 6 aya bırakacaz bezi inşallah
smsmsm H_S_FS boş bi odamız var yarısı bezle dolu gördükçe sinir geliyo 😂🤦♀️ deprem sürecinde taşınırken baya sıkıntı oldu herkes ne kadar çok bez almışınız dedi 🤦♀️
bursa Biz 4 aylık 5 numara natural kullanıyoruz bunların numarası 7 de son diye biliyorum sonra ne yapıcaz ya çok cahilim bu konuda
GizemElf bursa merak etmeyin 7 bile çok az kullanılıyor ben hata 7 almıştım bir iki paket kullandım tekrar 6 döndüm sonra da bezi bıraktık zaten 🌸🖐🏻