dothloki bende doktora danıştım 1-2 damla ver sonra çek dedi biz bu şekilde rahatladık ve odadaki nem sıcaklık çok önemli mutlaka ölçer alın bakın biz onunlada düzeldik kuru kuru çektirirsek ödem yapar tahriş eder serum fizyolojik orayı yumuşatıyor gittiğim doktorda baya bilgili biriydi yaşı epey vardı tercih sizin ama biz damlatarak asla açamadık çektirdiğimiz zaman bebeğim rahat uyku uyudu