Merhaba hanımlar nasip olursa kızım seneye anaokuluna başlayacak iyi hoş bunda ne var diyeceğinizi duyar gibiyim😁 sorun şu ki bende çok aşırı olmasa da titizlik takıntım var özellikle tuvalet konusunda. Şuan için kızım evde lazımlığa oturuyor klozet malesef evimizde yok. Sürekli temizliğini de ben yaptığım için kızım da çok hakim değil daha ama seneye okulda napar kafama çok takıyorum benim gibi takıntılı olup okulla giden anneler napıyosunuz beni biraz rahatlatırmısınız ? Okuyanlara şimdiden teşekkür ederim. Allah hepimize başka dert vermesin tabiiki ama benim halimi de benim gibi takıntılı arkadaşlarım anlar 🙂😂