Merhaba, iphoneda notlarım birdenbire kayboldu. Acaba başına gelen oldu mu? İnanılmaz sinir bozucu bir durum ne olur çare bulanınız varsa bana da yardımcı olsun. Birkaç gündür bu saçma sapan durum yüzünden sinirlerim çok bozuk. Bir anda ne var ne yok hepsi kayboldu. Apple destek birimiyle de iletişime geçtim ama maalesef çözüm bulamadılar. Kendi hataları olduğunu düşünüyorum çünkü be kesinlikle silmedim. Bir anda yok oldu! Gerçekten çok berbat bir durum. Aranızda da eğer önemli ölçüdeki notlarını not defterine kaydedenleriniz varsa acilen eski usül not defterleri edinsinler. Gerçekten kafayı yememek elde değil…