Elifkskll Zeliscakir benimkide öğürdü sürekli ilk başlarda. Öğürme geçince tekrar verdim öyle öyle alıştı şimdi alıyor.
Zeliscakir Elifkskll umarım bizimkinin de geçer bi yerde öğürmesi avent deneyeceğim bide son çare olarak
Zeliscakir Aysegulll44 şimdi onu sipariş verdim emmesi sorun değil benim için ama çok kusuyor tokken hile emmek istediği için ve gece kusması da çok kötü bişey olur diye korkuyor insan
12sukran mrvkzykry aventin 2 çeşidini aldim oğlum tutmadı suan 4 aylık pes ettim emzige servet ödedim tutmayan tutmuyor
nusretelif01 Zeliscakir benim de öyleydi bir buçuk aya kadar asla tutmadı philips avent aldım ilk gün yadırgadı midesini bulandırdı ama akşama kadar tuttu tutuş o tutuş sonra meme reddi yaşadık ama alıştı şu an 2 ay 11 günlük
Lillas Nurdemirrr çeneden nasıl desteklediniz tam olarak? Benim bebeğimde tutmuyor malesef bende deneyeyim
Nurdemirrr Lillas emziği verince ağzını açıyordu bende çenesini hafifçe alttan destekleyerek rmziği tutuyordum kapayınca ağzını emziği emiyordu o şekilde alıştılar alttan elimle yukarı destekliyorm çenesini
Papatyaa21 Zeliscakir sabret canım benmde oğlum üç buçk aylıkken tuttu e bebeğin emziğini aldı ilk bn hemen sora avent almıştım tutsun die önceden onu verdim ortodontik diye şimdi kullanıyoruz her bebeğin zamanı farklı
Filiz32 Zeliscakir tomme tippe breastlike var e bebekten aldım ben hiç bir emziği tutmuyordu bu emziği tak diye tuttu deneyen annelerin %92 si memnunmuş ve dünyanın en çok kullanılan biberon markasından esinlenilmiş 🙏🏻
Zeliscakir Filiz32 Filiz32 biberon lansinoh kullandım onu tuttu gayet ama emzik bulamadım aventi sipariş verdim bide onu deneyim tutmazsa sizin dediğiniz markayı da denerim ama umarım tutar
_Goktugunannesi__ Zeliscakir benim oğlumda başlarda tutmadı 3 aylıkken tutmaya başladı 7 ayında kendisi bıraktı