Leyla6327 Bu kurumlara nasıl güveniyorsunuz 2.5 yaşında kızım var gün boyu gitmesi gerekiyor:( ama nasıl güvenecem kamera ile izlemekte yasaklanmış diyorlar yani kendi telinden çocuğunu izleyemiyormussun :(