Memenin ucundamı? Bende de memenin ucunda sivilce gibi bişi çıkmıştı. Doktora bile gittim ama doktor anlamamıştı. Bende internetten araştırdım. Sanki sivilceymişte sivilcenin beyazını görüyomuşsun gibi mi? Eğer öyle ise mastit değil. Süt incisidir. Onunda çözümü sağlık ocağına gidiyorsun ordaki hemşireler orayı steril iğne ile hafif patlatıyor. İlk çıkan süt baya koyu kıvamlı oluyo. Onu sağıp atarsın sonrasında bol bol emzirme ile rahatlarsın