Merhaba arkadaşlar bebeğim 15 günlük tanecikli dışkısı yeşile calan sarı renkte ve popoda ben hemoroide benzetiyorum yara var tam makatta sağlık ocağına gittim önce krem verdi fakat geçmedi tekrar götürdüm şimdide sütten gecen biseye alerjisi var diyor mama vermiyoruz emziriyorum makatta yara olduğundan ağlıyor diski yaparken kucak da sadece durmak istiyor son 2 gündür başına gelen var mı çocuk doktoruna gideceğim tabi yarın ama ne yapacağımı bilemedim pütürlü dışkısı olması da normal değil 15 günlük bebeğin dışkısı duzelmeliydi artık dedi, böyle başına gelen var mı kabizda değil sulu ve pütürlü hep diski sizce neden olur, Allah kimsenin çocuğunu hasta etmesin lohusalık döneminde duygusalim da ne yapacağımı bilemedim ilk bebeğim birde