hnnl Kızım 15 aylık üstüne hamile kaldım oğlum 2 aylık yeni kardeşte etkiledi mi bilmiyorum ama çok huysuz bağırıyor devamlı küçük olanları yere yatırıp hırpalıyor devamlı ağlıyor hiç duraksız ilk diş dönemlerinde de böyle oldu gene böyle cinnet geçiriyorum resmen kulagımı yırtıyor sesi öyle olan varmı çocuğu doktorluk bisey çıkmadı hasta mo ki dedim uok bebeği de kıskanıyordur
AnnaKarenina_ hnnl yenidoğan bebekten sonra ilgi bölündüğünden yapıyordur kıskanıyordur yani daha küçük olduğu için evdeki tek çocuk kendisi iken ikincisi geldi abi oldu o yüzden
DarkSwan hnnl Benim kızım 17 aylık, tam anlamıyla böyle.1-2 aydır isteklerinin olmaması durumunda kafasını yere vurma, elindekileri fırlatma sinirlilik hali…. Ve dahası. Sizin 2 aylık bebeğinizde varmış. Allah sabır versin ne diyeyim.
UcuBulunamayanBant hnnl kiskancliktandir benim oglumda ayni 26aylik 49gunlukte kizim var bagirma huyu olmayan cocuk bebek dogdu dogali çığlık cigliga bagiriyor agliyor.
hnnl UcuBulunamayanBant canım devamlı kucak istiyor ağlıyor saldırganlaşıyor delirmek üzereyim devamlı bağırıyor beynim kalmadı ne yapsam bilmiyorum 🤷♀️
UcuBulunamayanBant hnnl seni cok iyi anliyor bizde ayniyiz asla kucak istemeyen kucagimiza aldigimizda bırakın diye çırpınan çocuk simdi beni kucaginda taşı diyor. Bebek uyudukca yad aglamadikca bol bol buyukle ilgilenin oyun oynayin kitaplara bakin kardes temali seyler gosterin ayh hadi gel kardesini sevelim bak o seni cok seviyormus deyin yada oyuncak vs alin bunu sana kardesin almis deyip verin ben o sekilde yapiyorum başlarda vurmaya zarar vermeye calisiyordu mesela bu sekilde yaparak onu baya azalttik simdi opup saçlarını falan oksuyor ama tabi bebege biraz ilgi fazlalasinca yine hircinlasmiyor degil ha bagirma vs huyu hala var ama mumkun oldugunca ustune cok dusmeyin bagirma vs demeyin birakin bagirsin aglasin o esnada bebekle ilgilenip kucaklama imkaniniz yoksa konusarak ilgisini dagitmaya calisin aaa orda ne varmis yada hayvan sesleri vs cikarin bebekle ilgilenmiosanizda sarilin ben seni cok seviyorum vs diyerek oyle yapincada sakinliyolar. Bunu bi sure cekecegiz yaoacak bisey yok evet gercekten cok zor insan kafayi yiyecek gibi oluyor bedenen ruhen tukeniyor ama onlar icinde cok zor bi surec acaba iclerinde nasıl bi duygu yasiyorlar bu gunlerde gececek cok sukur saglikli evlatlarimiz var kendimizi boyle boyle motive edip bugunleri bi sekilde atlatacagiz