aslanmom_ bizim sağlık ocağı dışarıdan gelen aşıları reçeteli dahi olsa yapmıyor. Bana yaptılar mesela ama bebeğe yapmıyorlar. Ama yazın memlekette idim oradaki sağlık ocağı kıza nimenrix yaparız demişti ama aşı cuma akşamüstü gelince devlet Hastanesi’nde gitmiştim ki hastane dedimaslında yapmıyoruz ama bus aatte ASM kapalı diye hadi yapalım dediler. Dolayısı ile ASM konusunda net değilimç ben rotarixleri doktoru kendisi yaptı ama grip aşısını kendim aldım reçete ile hemen yakınımızdakimkliniğe gittim, uygulama ücreti 15 TL idi.. reçeteyi gösterip yaptırmıştım