Kızım 15 aylık üstüne hamile kaldım oğlum 2 aylık yeni kardeşte etkiledi mi bilmiyorum ama çok huysuz bağırıyor devamlı küçük olanları yere yatırıp hırpalıyor devamlı ağlıyor hiç duraksız ilk diş dönemlerinde de böyle oldu gene böyle cinnet geçiriyorum resmen kulagımı yırtıyor sesi öyle olan varmı çocuğu doktorluk bisey çıkmadı hasta mo ki dedim uok bebeği de kıskanıyordur