Sari- Ev sahibimiz kiramızı 3.500 liradan 9.000 liraya çıkarmak istiyor. Bütün kiraları elden alıyor . Hem kanuni sınırın üzerinde artış yapıyor hem de elden kira alıyor vergi kaçırmak için. Siz olsanız ne yapardınız ? Avukat var mı
Oburiks Sari- Burdan zararlı çıkan siz olursunuz elden kira vermek kirqcı için çok sıkıntılı, gidipte kiracı kira vermiyor dese ne olacak sonuçta elde kanıt yok ispat yok
Synmannesi Sari- canım bir yıl içerisinde sanırım %20 zam yapabiliyor avukata ya da sadece verirseniz siz haklısınız yeni gelen kiracıya verir evdeki kiracıya o kadar zam yapamaz hukuk yollarından yolunuzu arayabilirsiniz ya da şikayet edeceğinizi söyleyin çıkartamaz
Vina3 Sari- zammı geçtim de şimdi ev sahibi gitse kiramı vermıyorlar dese sizden geçmiş yılların tüm parasını çatır çatır alır.
aura_meselesi_bu_sekerim O konuşurken video çek çaktırmadan avukat falan uzun sürer Direk savcılığa başvur
Sari- Oburiks senet ve yazılı kira ödendi imzalı kaşeli kağıt verdi bize ayrıca da fatura kesti. Biz her defasında dedik bankadan ödeme zorunluluğu var diye IBANIMA attık bize geri gönderdi kira bedelini sonra gitti IBAN değiştirdi bir daha da vermedi gereksiz . Elden ödemek zorunda bıraktı bizi